Søg i denne blog

søndag den 30. oktober 2011

Lækre sager!

Med mig til tøsehygge igår, havde jeg en gave med til Julia. Flagranke er nok lidt old news, når man har blogget i et par år... men synes stadig den er lige skøn - så Julia skulle da have én (og synes der er en rigtig cirkus-stemning over den, lige som Julia kan lide det!)
Min hjemmelavede gave til pakkelegen - den rendte Laura med, som svineheldigt smuttede hjem med hele TRE GAVER - vel og mærket efter kun at have slået EN SEKSER!! De to andre gaver kan hun takke mig for, da jeg måtte sende dem videre på to 1er ;)
Lidt stof var med i pakken også :)
Jeg vamdt dog selv to gaver, så skal ikke klage ;) Super sød billedramme og perlefigurer fra Louise og tre rigtig fine juletræs ophæng fra Julia :) Jubii, de er lige mig!!

4 kommentarer:

  1. Skønne sager, alt sammen...og hvor syns jeg bare det er super hygsomt at I er en flok bloggere der har fundet sammen på den måde - hvordan har I fundet på det?? :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at ha været en hyggelig aften præget af lidt pakke action også. Fedt.

    SvarSlet
  3. Jeg er så glad for min cirkusranke, og skal have fundet den helt rigtige plads til den. Tak, både for den og dejligt selskab :)

    SvarSlet
  4. Og hvad var det liiiiiiige hun (Laura) brugte den ene 6'er på???? At stjæle billedet fra mig! Men okay... jeg kan godt dele, så længe jeg fik lov at se med på at alle de skønne gaver (lyder jeg ik voksen? Er overHOVEDET ik tilfreds med at jeg ingenting fik!)

    SvarSlet