Søg i denne blog

lørdag den 1. oktober 2011

Lørdag!

Dagen startede med, at vi fandt en pose med rundstykker fra vores søde naboer! Så tegner dagen allerede til at blive god :) Bagefter kørte vi på tur alle tre, hvor vi både skulle forbi punkt1 efter nogle specielle pærer, i XLbyg og i Colorama efter maling til vores sidste to hukit-stole samt nogle andre små projekter (det endte dog med autolak, pga. godt råd fra ekspedienten, fordi det skulle være nemmere og give meget bedre resultat)
Da Luna sov til middag gik Troels i gang med at forberede det sidste på den ene væg i køkkenet, så den kan få dette fine tapet på i morgen. Ihh hvor jeg glæder mig til at se resultatet!! I mens fik jeg ordnet flere praktiske ting... skønt at have god tid til det! Har manglet det lidt, derfor blev weekenden helt afsat til bare at være hjemme og få sat lidt flueben ved nogle gøremål samt nyde hinanden!
Aftenen sluttede af med nachos m. kylling, ost og dip :)

I morgen sætter jeg nogle blandet suprisepakker til salg med forskelligt lækkert stof i skønne farver og mønstre, størstedelen af stykkerne er retrostof!! For at gøre det lidt spændende, byder man ikke ind på en særlig pakke, men det bliver en overraskelse, hvad der kommer med posten :) Mere om hvad I i hvert fald kan forvente i pakkerne, billeder af pakkerne samt andet info kommer i et indlæg engang i morgen, så hold øje her på bloggen, hvis du kunne have interesse :)

5 kommentarer:

  1. Sådan nogle dage er også bare guld værd :) Jeg har selv haft sådan en dag og har sjovt nok også været i gang med spraymalingen og nachosene :)

    SvarSlet
  2. tak for tippet med automaling, det må prøves :D

    SvarSlet
  3. Uh, der fik jeg lige lyst til nachos med salsa - tror lige jeg smutter i 7-11 :)
    Jeg glæder mig til at se projekternes udvikling - der er jo en hel dejlig weekenddag imorgen også! God hjemmearbejdsdag med hygge!

    SvarSlet
  4. Sååååååååååå mye fiiiint du har frøken!!!!!!

    SvarSlet
  5. MUMS en lækker omgang nachos! Det kunne jeg sørme godt lige spise! Hehe..
    Det lyder til at i har haft en dejlig dag! Fornemt med rundstykker fra naboen! :)

    SvarSlet