Søg i denne blog

mandag den 31. oktober 2011

SKØNT ur fra Urkompagniet.dk!!

Jeg er nu en meget lykkelig ejer af det fineste Nixon Player Gold fra Ur Kompagniet, som er en fantastisk side med et kæmpe udvalg af skønne ure til både kvinder, mænd og børn! Uret er en sponsoreret gave, og derfor vil du nu kunne finde et link til deres hjemmeside i højre spalte, og jeg vil absolut anbefale alle at kigge forbi deres side og huske dem næste gang du skal have et nyt ur :) det vil jeg uden tvivl selv gøre, da min kæreste og jeg gennemsøgte hele Århus for et par måneder siden og fandt først til sidst et ur, der matchede vores kriterier. Vi søgte et "tidens mode"-ur, men næsten alle guldsmede, urmagere og magasiner havde primært tidsløse klassiske ure og ellers faldt de ikke rigtig i vores smag. Men nu kender vi et sted online, hvor vi både kan shoppe hjemmefra OG finde rigtig mange ure der falder i vores smag!

3 kommentarer:

  1. Ejjjj hvor er du bare heldig - har kigget på det ur.

    SvarSlet
  2. SUKK, for et fantastisk ur!!! Elsker det :)

    SvarSlet
  3. Skønt ud! Og det er lige præcis sådan det skal være med reklamerne, synes jeg :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet