Søg i denne blog

mandag den 3. oktober 2011

På vej til patchwork kursus!

I aften skal jeg til kursus i patchwork sammen med en kollega og en flok andre kvinder! Jeg har ikke før kastet mig ud i dillen, men nu bød muligheden for at lære det, så jeg kan godt mærke, at jeg nu har fået blod på tanden :) tænker det er godt at starte med en patchwork bold til lillebror, så har fundet nogle fine stoffer frem!
I dag fandt jeg ud af, at kursistholderen faktisk står bag en patchworkbog, som jeg har fået af min kærestes bedste og som er helt fantastisk. Forfatteren hedder Hanne Matthiesen og er meget spændt på havd hun har at byde på i aften :)

7 kommentarer:

  1. Hvor fedt..god fornøjelse. Glæder mig til at se hvad du får startet på.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Lyder spændende.. god fornøjelse...

    SvarSlet
  3. God fornøjelse. Det er også bare så hyggeligt at sidde med. Og en bold er et dejligt overskueligt projekt. Jeg har også planer om at sy nogle til lillebror. Og bogen har jeg i øvrigt også. Den er så fin.

    SvarSlet
  4. Det lyder hyggeligt med sådan et aftenkursus.
    Fine stoffer, spændt på at se resultatet!

    SvarSlet
  5. Hvor hyggeligt :)
    Jeg er helt vild med det grønne stof, der ligger mellem det orange og lyseblå... Købte et armbånd af dig på markedet med det på :) Hvis du har lidt du vil af med, må du meget gerne sige til.

    Kh - Betine

    SvarSlet
  6. God ide med sådan en bold - sidder lige og kommer i tanke om at jeg da vist syede sådan en i skolen engang - men kan da overhovedet ikke huske hvordan man griber den an, jeg skal vist også en tur på kursus ;) rigtig fine stoffer, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  7. spændene.. god fornøjelse

    SvarSlet