Søg i denne blog

mandag den 17. oktober 2011

Nu også tante-to-be!!!!

Arjmen år 2012 bliver bare så fantastisk!!! Til februar har jeg jo termin med vores nummer 2, og til april skal min svigerinde og hendes kæreste have deres første barn!!! Det er bare super godt timet - selvom de da virkelig har formået at skjule deres planer godt og bildt os en masse ind, så vi ikke troede de ville begynde på projekt-baby nu ;) men jubiiii at de gjorde, for så falder både vores barsel sammen og de små fætre eller fætter/kusine kommer til at have så meget glæde af hinanden!!
De ved endnu ikke køn, men det skulle ikke forhindre mig i at komme med den første gave, er jo ved at gå helt bananas over den fantastiske tanke at skulle være tante - og så endda til en af mine allernærmeste veninder!
Den lille ny har fået et startsæt fra småfolk og så en hjemmelavet patchworkbold i fasterens yndlingsfarver og også i nogle farver, der kan gå til begge køn!

6 kommentarer:

  1. Altså!! Hvor dejligt! Stooooort tillykke med den kommende fastertitel også. Sikke en masse skønne begivenheder I har at se frem til :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke- ja, havde godt læst det på Frk. Høiriss´s blog! ;)
    Sikke nogle lækre gaver- kommer du forøvrigt til Krea markedet i Horsens?
    For jeg er meget interesseret i et tørklæde og et armbånd mere! <3

    Efterårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  3. Tusind tak :) jeg bliver dog tante, ikke faster, da faster er fars søster og jeg er mors brors kæreste :) så Troels skal egentlig være morbror, men han bliver omtalt onkel :)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt jeg sidder nu også med kriller i maven da jeg lige har skrevet på min blog at jeg venter nr. 3. Oh det er så dejligt!
    Så det glæder mig at du har lagt de fine bolde ud, det var en god idé!

    SvarSlet
  5. Stort tillykke - og rigtig fint sæt tøj du har valgt - det fik jeg også til min lille pige da hun kom til verden for snart 5 mdr siden, og det var jeg super glad for:-)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med det :)

    Lækkert i kommer til og følges ad - sikke en hygge barsel i får jer sammen :)

    SvarSlet