Søg i denne blog

søndag den 9. oktober 2011

Shopping - Herning outlet!

Igår havde en jeg en skøn shoppedag sammen med min svigerinde og nabo, hvor vi tog til Herning Outlet! 3 store haller spækket med masser af fantastiske varer med de fedeste rabatter - helt op til 80 procent!!! Her er lidt hvad jeg gik derfra med... og det blev til et par gode fyldte poser, men vi mangler absolut drengetøj til lillebror og så var det også mega fedt, at komme derfra med vinterjakke til månepigen, efterårs- og vinterstøvler til mig (som ikke er helt så varme som mine Sorel-støvler! )
Ovenover; Fuzzies hjemmesko til 120,- samt en Thinsulate vinterjakke til 199,-
4 stykker tøj for 500,- (disse tre ting samt katvig jakken på næste billede)..
3 Halling velourdragter for 330,- og en anden heldragt til 40,-
Lækre varme Pincastel støvler til 200,-
Lidt til faderen blev også købt med hjem - det kompenserede lidt for min andre køb, tænkte jeg :) 3 t-shirts for 100,- samt en G-star Sjorte til 300,- (som allerede var taget i brug igår aftes, da han tog selv til 30 års fødselsdag. Lillepigen måtte hentes hjem fra fasteren og onklen, ligesom jeg skulle til at klæde om, da hun kastede op og var meget skidt... ohhhh the joy of parenthood!!)
En sød lille delfin til 30,- til lillebror og 3 små babushka ophæng til troldgrenen til jul...

Skal du lige nå forbi Herning Messecenter i dag, her søndag hvor de også har åben 10-17?? Entre: 60,-

5 kommentarer:

  1. så fine klær du har kjøpt! masse fint!! Ha en fin søndag! klem

    SvarSlet
  2. Wauu, sikke lækre kup du der har gjort! Læste der også var en stand fra Hollys. Havde de også gode ting? Elsker Hollys <3 Jeg har netop været til Designer Forum, hvor jeg gjorde nogle rigtig gode kup :o) God søndag til dig.
    Kh Berit

    SvarSlet
  3. Hov hov, hvorfor kender jeg ikke de haller? Herning er min barndomsby og der hvormin mor bor.
    Der skal jeg da snart på besøg. Tak forhintet!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre ting du har fået med hjem. Kan konstatere at du havde overskudet til at kæmpe dig igennem mængderne og virkelige kigge efter, hvad der var at byde på. Magtede ikke selv det helt vilde i denne omgang, men kom dog også selv hjem med lidt lækre sager til mig og børnene. Det er altid rart med et godt kup.

    SvarSlet
  5. Åh, hvor er der meget fint..man bliver helt skruk ;)

    SvarSlet