Søg i denne blog

søndag den 2. oktober 2011

Stofpakker til salg!

Tilbage i januar solgte jeg en god stak suprise-stofpakker! Dog blev jeg syg dagen efter med influenza, så det forsinkede afsending af pakkerne, der skulle klippes først! Så denne gang har jeg været eventuel sygdom i forkøbet og pakkerne er klar til afsendelse! Igen er det suprise, men har nøje valgt pakkerne udfra at jeg selv ville blive glad for de stoffer der er i!
Det er primært blomster og retro, men der er også sneget sig et par stykker med andet motiv og fra fx stof&stil i hver pakke. Dog primært retrostof fra 70erne med blomstermotiv! Pakkerne er meget ens ift blandede farver og mønstre!

I hver pakke er der 11 stykker stof, min ca. 30*40 cm, men størstedelen af stofferne er større eller meget større end det, da jeg har klippet, som det lige passede!

Pris: 225 kr. inkl porto til DK og 250 kr. udenfor DK!

Der er ikke mulighed for drenge- eller pigepakke, samt en særlig pakke!
Jeg har 20 pakker til salg, og der bliver ikke klippet mere end det!

Send en mail til christina@ennemark.dk, hvis du er interesset i én eller flere pakke/pakker :) Så sender jeg konto og reg-nummer senest i aften!

OBS; hvis du ikke kan sende mig en mail, så skriv gerne en kommentar i dette indlæg med din mailadresse, så skriver jeg til dig!

UPDATE søndag kl. 21.10: 8 pakker tilbage :)

14 kommentarer:

  1. Min mail vil bare slet ikke lige nu, så kan ikke maile dig. Jeg vil ellers rigtig gerne købe en stofpakke.

    SvarSlet
  2. Hej Christine. Sikke lækre pakker du har lavet. Jeg har et lille ønske. Jeg søger tre stykker stof (har billeder af dem på min blog). Måske du har nogle af dem. Har meget krydsede fingre.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Cecilie; hmm mystisk... skriv evt din mail her, så sender jeg en mail til dig!

    Vibeke; har svaret på din blog :)

    SvarSlet
  4. Har du flere? Jeg vil gerne købe en! Min mail er melkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hvor er det ærgerligt. Du har ikke mulighed forat pille et par stykker ud og bytte med nogle andre stykker. Jeg vil gerne betale godt for dem...:-)
    Kh V

    SvarSlet
  6. Jeg har sendt mail til dig!

    Kh Rikke (Abelikate.blogspot.com)

    SvarSlet
  7. Hej Maria! Ja der er flere, så sender dig lige en mail :)

    Vibeke; sender dig lige en mail!

    Rikke; tak, den har jeg fået og svarer dig lige straks :)

    SvarSlet
  8. Update; 12 pakker er solgt, 8 er tilbage :)

    SvarSlet
  9. Har lige sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne købe en pakke, helst med noget pink-rosa og noget lilla-turkis blomst, Antjosen@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Hej Anonym. Jeg sender lige en mail :)

    SvarSlet
  12. Tak for en skøn og inspirerende blog - jeg har også sendt dig en mail i håb om der var mere tilbage :)

    SvarSlet
  13. Der er ikke flere pakker tilbage :)

    SvarSlet