Søg i denne blog

fredag den 14. oktober 2011

Ferie forude... sådan næsten da!

Ugen er fløjet afsted og nu er vi nået til dagen, som mange nok har ventet på. Efterårsferien nærmer sig... bare ikke herhjemme! Jeg har ikke nået at optjene meget ferie og har brugt det jeg har optjent. Men okay - når man har udsigt til lang barsel fra d. 9. dec, ja så klarer jeg nok lige at være på arbejde næste uge. Det er egentlig også fedt at være på arbejde i skolernes ferier, fordi at vi i SFOén har nogle helt andre muligheder med færre børn og forskellige udflugter! Så jeg kommer også til at mærke en feriestemning - bare mens jeg er på arbejde :)
Har også lige en tidlig dag, hvor jeg har fri kl. 12.30 og hvor vi skal besøge Ebelfestivalen i Ebeltoft og derefter spise hos mine forældre, som er oppe i deres sommerhus - også i Ebeltoft. Og fredag er heldigt nok min fri-fredag, som jeg har hver 4. fredag!
Der har ikke været så meget syslen i denne uge, men i aften og i morgen skal jeg lige ha' arbejdet videre på en dåbsgave, der skal være færdig søndag!
Æbler står klar til at blive skåret i både i weekenden og skal ligge klar i fryseren til vinterens æblegrød, æblekager og marmelader!
En SKØN byttehandel-pakke er forresten kommet ind af døren fra søde Mia, som har lavet denne überlækre cafepusletaske til Lillebror! Vi har også en til Luna og den er virkelig bare blevet brugt flittigt!! Der er plads til både vådservietter og bleer, så jeg kommer uden tvivl til at bruge den dagligt!! Selv når jeg ikke lige har pakket den med bleer til at tage med på tur - ja så ligger den altid fremme herhjemme med vådservietterne klar!
På Lunas værelse hænger denne kjole fremme lige nu og venter på at blive brugt på søndag til min granfætters datters barnedåb!

Så vi glæder os til weekenden og lidt feriestemning i næste uge!

GOD weekend/ferie til alle!

4 kommentarer:

  1. Jeg holder heller ikke ferie, men min datter hun skal være lidt hos sin farmor - så bliver hun da ikke snydt, men grundigt forkælet ;)
    I den kommende weekend bliver der også holdt æbletsdag på Fejø, det er en fin tradition.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Fryser du æbler uden de er kogt?
    Kan man godt det? :)

    Lyder som en dejlig uge du har i sigte, selvom den ikke indeholder ferie.

    SvarSlet
  3. Rigtig god weekend, lyder som om I rigtig skal hygge Jer
    Vejret skulle også blive fint og med dejligt solskin, omend lidt koldt

    SvarSlet
  4. Fin blog du har! Ditt "kreaværelse" var blitt flott :-)

    SvarSlet