Søg i denne blog

tirsdag den 23. februar 2010

"3 i 1" lidt anderledes tørklæde :)

Et skønt og finurligt tørklæde har nu set dagens lys her midt i vinterkulden... men forårets farver i tørklædet lyser op :) Ideen opstod efter at have fundet en masse hæklerier fra Oldemors Tid og i en masse forskellige farver. Først havde jeg købt nogle til at putte på puder, men så tænkte jeg at det kunne være sjovt at lave et tørklæde af det og så fik jeg købt flere! De blev syet sammen, en baggrund af vintage sengetøj blev syet på og VOILA! Det smarte er at det er 3 i 1.
Model 1: Model 2:Model 3 :Mange muligheder, nu mangler vi bare forårssolen....

25 kommentarer:

  1. Det var da en sjov idé og et flot resultat i skønne farver.

    SvarSlet
  2. 1. 1000 tak for den fede pakke! Jeg ELSKER den!!!

    2. Hvor er det et FED ide!!! Super godt fundet på! Og det er faktisk nogle lækre sarte lyse farver.

    SvarSlet
  3. '
    Ej hvor er de dog flotte !!
    Dem må du godt lave som give away (til mig ;)

    Skønne farver!

    SvarSlet
  4. Hvor er det smart! Rigtig god idé og det klæder dig rigtig godt!

    SvarSlet
  5. Virkelig fin, godt udtænkt!!
    KH

    SvarSlet
  6. Hvor er det blevet flot! Jeg er også i gang med nogle hæklede lapper fra genbrug. Hvad har du syet dem sammen med?
    Jeg regner med at mit skal ende som et tæppe :)

    SvarSlet
  7. Dette ble da veldig flott. Fine farger og en morsom ide.
    Jeg liker også godt logoen din. Mye fint på bloggen din: )

    SvarSlet
  8. Fedt at I kan lide ideen :)
    det er syet sammen på symaskinen - hurtigt og nemt!

    SvarSlet
  9. Øy øy et fedt tørklæde :o) Det var dog en genial idé du der har fået. Super fedt :o) Rigtig dejlige farver, og absolut genbrug på den fedeste måde :o) Stor ros har du fortjent.
    Kh Anette

    SvarSlet
  10. ustyrtelig morsomt og søtt!!!!!!!Genialt kommet på:-)

    SvarSlet
  11. genialt. og så er det så flot i farverne. er helt vild med den ide du her er kommet på. super måde at genbruge noget med historie.

    Kh Sara

    SvarSlet
  12. Hej!
    Smukke, smukke farver - kalder på foråret! Det er virkelig flot! Tror jeg skal gøre dig værket efter:-)

    Kh Kristin

    SvarSlet
  13. Tilslutter mig koret: Genialt :-)
    Det er et skønt tørklæde.

    SvarSlet
  14. Hejsa dejligt tørklæde
    Knuz Bettina

    SvarSlet
  15. Ååååååhhhh. Fedt tørklæde og FEDE FEDE farver.
    Du er en kreativ dygtig-svedske.

    SvarSlet
  16. Wow! Hvor er det lækkert. Supergod idé :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  17. Ej, hvor er det bare et flot tørklæde! Det er lige til at blive i godt humør af:)

    SvarSlet
  18. Det var da en super fed idé...og sikke fint resultatet er blevet. Har du syet baggrunden på i hånden eller på maskine? Er også vild med alle de flotte forårsfarver. Mon ikke du får brugt det meget!??

    SvarSlet
  19. Wow, hvor er det bare flot! Smart måde at bruge gamle heklerier på, og så god ide at den kan bruges på 3 måder! Supert:)

    SvarSlet
  20. Ej hvor er det et fint tørklæde du har lavet! Lige et i min stil:) Man kan ikke bestille et vel? ;)

    Knus fra Tulle

    SvarSlet
  21. Ja farverne er bare skønne - Og tiltrængte, her når man næsten kun ser hvidt og gråt udenfor!!!
    Laver desværre ikke på bestilling, da jeg ikke har flere hæklerier.
    Jeg har syet bagstoffet på, et noget større stykke end forsiden, men det gir et skøn "vandfald" og flotte folder :)

    SvarSlet
  22. Hej Christina,

    Hvor er det dog bare en fin løsning med det tørklæde. Det ser super flot ud i farverne også er det 3i1 smart....

    KH Kristina

    SvarSlet
  23. Det er helt iorden:) Synes bare det er så fint!

    SvarSlet
  24. Det er bare super fedt altså!!
    Velkommen til min give away også;0)

    SvarSlet
  25. Novra et sindsygt flot tørklæde - wow - sikken en god idé med 3 i 1... Og i øvrigt også nogle super fede hæklede armbånd, du laver :)

    SvarSlet