Søg i denne blog

tirsdag den 16. februar 2010

Ny forårskjole i skønne stoffer jeg har byttet mig til :)

Uhh lækkert at få en masse nyt stof, når man bare får lyst til at kaste sig ud i det og sy en masse... og det er der indtil videre kommet denne lille kjole ud af :) Og første tøjstykke med mit eget mærke på! Elsker sammensætningen af nyt og gammelt... og så suuk sikke dejlige forårsfarver!!
Nedenunder ses min lille sveske i kjolen, med lilla body indenunder... lige i mors ånd!
I aften vil jeg være krea med en anden uundværlig sveske, nemlig hende her :

10 kommentarer:

  1. Hvor er hun dog skøn i den! Virkelig kær! Og glæder mig helt vildt til at se dig om ikke så længe :) (vi har spist rigtig meget hvidløg, så er du advaret :) Hehe

    SvarSlet
  2. åå, elsker den..Flink og kreativ du er, nydelig stoffer, virkelig:)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun da bare sød i sin fine nye forårskjole!

    SvarSlet
  4. Utrolig fin kjole, og jenta di var nydelig med den:)

    SvarSlet
  5. Den er bare super fin - var det et "lige-ud-af-hovedet" mønster eller er det et mønster du har fra en bog eller...??
    Jeg pønser nemlig på at prøve at sy nogle tunikaer eller kjoler (har godt nok selv en dreng, men jeg har fået ind i knolden at det sikkert er lidt nemmere at sy noget pige tøj)...så det skal jeg prøve...når jeg bliver færdig med mit tæppe...og alle de andre projekter:-)
    Kærligst Malene

    SvarSlet
  6. De er bare søde, både svesken og kjolen :)

    SvarSlet
  7. Den er skøn ! Er vild med de to farver sammen :-)

    SvarSlet
  8. Den er da bare for lækker...farverne er i top! - har du et mønster til den ?

    SvarSlet