Søg i denne blog

fredag den 26. februar 2010

Tapet som tak og dagens kreative projekter!

Igår fik jeg afleveret den gratis stof-pakke til Julia. Hun var en af de første to der kommenterede på det indlæg, hvor jeg nærmeste kastede en masse stofrester væk, som jeg var ved at blive begravet i. Julia er højgravid, og da vi ikke bor langt fra hinanden var det lidt sjovt at aflevere det, for så kunne man sætte et ansigt på in real life :) Og røre mave, thi hi! Nøjj en lækker mave, så ryger man fluks tilbage til sin egen graviditet! Julia havde været så sød at lave en lækker tapetpakke til mig som tak :) Og jeg takker stort tilbage!!
Nedenunder er lidt indkøb fra igår, en tapetrest til 5,- det lækre æblestof fra stof2000 samt et mønsterhæfte og til sidst en spraydåse med den skønneste lilla farve... hvad der kommer ud af de ting vil blive vist senere :)

3 kommentarer:

  1. Det er da en spændende kombi af mønster og materialer ;o)

    Det er så skønt med de fine tapeter.

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Dejligt du blev glad for tapeterne, jeg er også rigtigt glad for stofstykkerne!!

    -Og sjovt at se dig i virkeligheden, altid hyggeligt at få en rigtig person sat på dem man skriver med :)

    Rigtig god weekend i krudtuglehuset.

    Kh. Julia

    SvarSlet
  3. Skønne tapeter du har fået. Jeg har også købt æblestoffet, det var ikke til at stå for, jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det :-) Her bliver det et par posebukser til yngstebarnet. Er også nysgerrig efter at se, hvad den lilla spray er til.

    Kh. Mette

    SvarSlet