Søg i denne blog

tirsdag den 9. februar 2010

Nyt tapet :)

Så er der kommet lidt retro tapet til samlingen. Indtil nu har jeg haft mest papir fra Rie Elise Larsen, Minimega, Blafre og andre...
Så nu er det bare med at finde ideer til når vi får hus og har oceaner af plads :)
Har været hjemme de sidste to dage med Luna. Stadig omkring de 38,5 i feber! Øv.. hun har været rigtig sølle og pylret i dag. Og kl. 18.20 kom hun klynkende med sin bamse og pegede på sin seng. Så hun kom i seng og har ikke hørt en lyd fra hende siden... spændende hvad klokken er i morgen tidlig når hun er frisk!

11 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med Luna!
    Håber hun snart bliver frisk igen, det kan godt være hårdt når de små trolde ikke er helt friske!
    Flot tapet!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  2. Nårh, stakkels Luna. Håber hun får sovet feberen ud i nat så, og vågner frisk og veludhvilet imorgen.

    Flotte tapeter du har fået fat i!

    Endnu engang TAK for den fine stofpakke. Glæder mig meget til at få fingrene i det hele. Og mon ikke jeg sniger en lille gave med til dig når jeg kigger forbi :) Jeg giver lige lyd når vi er landet efter flyt i weekenden, er det okay?

    Kh. Julia

    SvarSlet
  3. Ej det er flot det tapet, God bedring med luna.

    SvarSlet
  4. Åh hvor jeg føler med dig - jeg var også hjemme med Oscar i går, han har lunge betændelse! Havde 40,7 i feber det meste af weekenden, men nu er han på penicillin, så der er allerede bedring på vej - heldigvis :-) Håber også at din lille Luna hurtigt er på benene igen...
    SKØNT tapet....hvor i alverden finder I den slags??? Jeg er vist ikke så god til at lede de rette steder, for jeg støder aldrig på den slags...desværre:-(
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Ihhh lille pus da... Er sikker på, det er fordi hun savner sine sædvanlige mandage med faster (eller os er det faster der savner Luna)... :) Go bedring til min lille prinsesse!

    SvarSlet
  6. Hej Søde

    Tjaaa hun er nok frisk engang i nat...god bedring :-) Glæder mig til at se dig.

    KH

    SvarSlet
  7. Åhada, det lyder ikke rart. Men mon ikke bamse, dyne og mor har gjort lidt nytte, så hun snart er frisk igen!? God bedring til hende ihvertfald! kram herfra

    SvarSlet
  8. Det er flotte tapeter hvor har du købt den?
    God bedring med den lille

    SvarSlet
  9. Sikke fine tapeter.. Hvor har du dog fundet så mange fine forskellige henne..? Glæder mig til at se hvad du får ud af dem..

    Øv stakkels Luna.. Håber hun (og I) får en lang nats søvn og er mere frisk i morgen.. God bedring til hende..

    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Flotte tapeter, glæder mig at se hvad der bliver lavet af dem :o)

    SvarSlet
  11. Så blev det en ny dag - først med lidt småfeber, og nu helt feberfri! Håber det holder!! Jeg har købt tapet her: www.retro-interior.dk :) for ja, de er super lækre :)

    SvarSlet