Søg i denne blog

lørdag den 27. februar 2010

Afslappet lørdag og færdiggørelse af små-projekter!

Dagen i dag har været afslappende og kun afbrudt af en kort tur til Stof&Stil efter sølvstof (til hvad ses nedenfor), samt en tur på posthuset med en masse bytte-pakker. Min kæreste var til firma-sports-arrangement i eftermiddags, samtidig med at månebarnet sov 3½ time på altanen, så der fik jeg rigtig syet i mit eget lille univers.
Igår viste jeg en spraydåse med den smukkeste lilla farve. Hvad der kom ud af det vises på næste billede --->
En smuk lilla trearmet stage! Den var før brækket hvid, men nu skulle der ske noget nyt og jeg er meget tilfreds med resultatet! De lyserøde lys er fra Netto, og synes simpelthen de lyser sådan op :)
Sølvstoffet skulle jeg bruge til disse bestillingsugler, som jeg syede mens lillepigen sov... Havde først troet, at jeg kunne nå det i morgen eller mandag, men det er jo bare skønt når man kan sætte flueben ved en "to-do"-ting - og så endda før end man havde regnet med :)

Hvis der skulle være interesse for bestilling af ugler, så kan jeg kontaktes på christina@ennemark.dk :)

Luna er lige kommet i seng og min kæreste sover på sofaen (med trælse ledsmerter, som han er ved at blive undersøgt for. Øv - vi glæder os til at få noget afklaring)... Så nu tror jeg, at jeg vil zappe rundt på kanalerne for at se om der skulle være noget interessant som baggrundsstøj, mens jeg sysler med det grønne æblestof som jeg viste igår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar