Søg i denne blog

fredag den 12. februar 2010

Fantastisk bytte :)

Hvis der er noget jeg elsker - så er det at bytte :) tænk at kunne glæde andre og så selv få noget nyt og spændende!!
Disse fantastiske, dejlige smækbukser har jeg fået af Mie. Hun fik stof af mig i gengæld... er da helt plask forelsket i disse - Luna blir bare supersød i dem til sommer. Tak Mie :) :)
I dag kom der også lækkert stof fra Julie, glæder mig sådan til at bruge det. Og Julia skal også lige ha et kram med på vejen, for nogle uger siden modtog jeg to mere af hendes skønne skønne hårspænder, som er uundværlige for mig!!

2 kommentarer:

  1. At jeg ikke har funnet deh før skjønner ikke jeg*skratt*
    For en herlig side du har her..Kløverputa ga meg HJERTEBANK..HErreguuud å fin den er, helt vanvittig fin:)

    Glad jeg fant deg, rett inn i "følge" listen min, helt klart:)

    SvarSlet
  2. Ej hvor glæder jeg mig te og se hende i de bukser... wow hun blir bare sød :)

    SvarSlet