Søg i denne blog

fredag den 26. februar 2010

Tagget i "Mine bedste loppefund"

Tak søde Wenche, jeg viser gerne mine 5 yndlingsting i loppefund! Jeg ville ønske jeg havde endnu flere, men pladsmanglen begrænser det. Men håber snart at det ændrer sig så jeg rigtig kan finde og i standsætte skønne gamle møbler - og der skal så knald på farverne (det har jeg jo lidt hang til Ü)
Det første jeg gerne vil vise jer, er denne mussel-inspireret dåse, som jeg har købt til et loppemarked for et par år siden... der i har vi vores fyrfadslys.
De næste to skønne vaser købte jeg på et marked på Frederiksberg inden jeg blev gravid med Luna... Men elsker simpelthen den historie som vaserne siger, og kort tid efter var det jo også det der skete for os :)
Det næste er et arvestykke, og måtte bare med her, selvom jeg ikke har fundet det på loppemarked. Jeg eeelsker den farve vi har malet kommoden med og den står så fint og lyser op ude i vores køkken.
Vores skrivebord er et af de mere peprede loppefund, men herhjem - det måtte det bare!! Drømmer om at få overtalt kæresten til at male det i en lækker farve :)
Den sidste ting er vores mini carlsbergkasse. Dem har vi nemlig 6 store af med originaltryk (de 4 til legetøj og de sidste 2 til stof). Men denne lille udgave har vi i køkkenet :)

Nu skal jeg sende legen videre til 2 og jeg har valgt to blogkvinder som jeg ved elsker lækre loppefund og jeg tror de to gemmer på nogle herligheder som jeg endnu ikke har set :)

Sååå...

The vintage hausfrau; jeg tror du gemmer på rigtig mange lækre loppefund, vil du vise os dine 5 yndlings?

Ugler i posen; jeg sukker efter sååå mange af dine lækre ting. Nu vil jeg rigtig gerne se de fem ting du er allermest vild med??

7 kommentarer:

  1. Fine sager! Især vaserne er meget specielle, syntes jeg. Har aldrig set noget der ligner, og jeg kommer jo altså godt omkring i loppe-land ;)

    Tak for udfordringen, den tager jeg gladeligt imod. Men ved nærmest ikke hvor jeg skal starte...Puh, den må jeg lige tænke over i weekenden.

    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. ps: har du mange problemer med spam-kommentarer, nu du ikke har aktiveret det dér med at skrive et ord? Jeg overvejer nemlig også at tage den funktion væk, men vil jo ikke bruge en masse tid på at slette mærkelige kommentarer...

    SvarSlet
  3. Kære Christina

    Dejligt du er med !!! Elsker da bare dit skrivebord.

    Undskyld har helt glemt at svare din sms har haft hovedet fuldt af ca 1000 ting den sidste uge..svarer straks.

    God weekend Søde

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn leg:)
    Og er dybt dybt forelsket i din kagedåse! Nøj den er lækker:)
    Og skrivebordet kan jeg nu også godt forstå i bare MÅTTE have med hjem!

    SvarSlet
  5. Skønne loppefund :) Jeg er også helt vild med dine vaser og har selv tænkt, at den ene er en rigtig mor-og-barn ting, som man kan ønske sig, når det en dag bliver aktuelt ;)
    Jeg leger meget gerne med, men det bliver nok først imorgen formiddag, da vi er inviteret ud til mad i aften.
    Rigtig dejlig fredag aften til dig! Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  6. Ej hvor er jeg vild med de fantastiske vaser, går lige i mit mor-hjerte:-)

    SvarSlet
  7. Ja jeg elsker også bare vaserne og de skønne motiver :)
    Julia: har faktisk ikke fået spam-kommetarer endnu så det fungerer godt med ikke at have ordbekræftelse på :)

    SvarSlet