Søg i denne blog

torsdag den 18. februar 2010

Give away!!

Så er det tid igen - Ny give away!! Modtog for et par dage siden mere lækkert papir fra Blafre design af hende her og nu er min tapet- og papirsamling ret stor, så derfor udlodder jeg en lækker stor pakke med forskelligt papir og tapet :) mange har lavet sættekasser, men små stykker til andre projekter er jo også lækkert at have!
Der vil være flere stykker af hver!

Reglerne er disse:

1 lod for kommentar.

2 lodder for kommentar+fast læser

3 lodder for kommentar+fast læser+link på egen blog/hjemmeside

Jeg trækker vinderen søndag d. 28 kl. 20.00 :)

173 kommentarer:

  1. Ej det vil jeg bare helt vildt gerne vinde. :) Skal nemlig igang med sådan en kasse og ejer intet tapet :) Så smidder straks tre lodder og håber virkelig på at vinde :O)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder :D

    SvarSlet
  3. Har lige fået en lille sætterkasse ind af døren, så noget tapet ville falde i god jord her:o).
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Vh. Louise

    SvarSlet
  4. Har ingen sættekasse at beklæde, men bruger papir til meget andet :-)
    Så vil meget gerne deltage med 2 lodder !

    SvarSlet
  5. Dejlig give away.
    3 lodder til mig
    kh Tine

    SvarSlet
  6. Jeg har en settekasse som venter på papir! :-)
    Skulle gjerne hatt disse i samlingen min.
    Jeg melder meg på med 3 lodd.

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  7. Jubi, jeg er med!
    Er allerede fast læser, så to lodder til mig:)

    SvarSlet
  8. åååå, dette var en fantastisk give away..oioi..Så snill du er:)
    Jeg henger meg selfølgelig på.. Jeg har alt linket til denne flotte konkurransen på siden min..Er alt fast følger og her kommer kommentaren min:) Altså..3 lodd til meg:)
    Ønsker deg er superduper herlig kreativ torsdag snuppeliten.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlet
  9. Sikke en super fin give away...jeg er med på hele 3 lodder (for nu har jeg endelig fundet ud af det dersens linke halløj med stor hjælp fra Kristin fra Albert og Vill)
    Kærlig hilsen
    Malene

    SvarSlet
  10. Åhh hvor jeg godt kunne tænke mig denne pakke:)
    Jeg er med på tre lodder!
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  11. Det er jo lige dét, jeg ønsker mig! Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Jeg er i den grad med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  13. Lige, hvad jeg kan bruge.
    3 lodder i puljen, tak.

    :-) Mette C.

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  15. Uhhh, skal på jagt efter en sættekasse idag, jeg må fluks have 3 lodder :-) og krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  16. Uha fine sager. Papir kan man jo altid bruge:-)
    Jeg putter 3 lodder i

    SvarSlet
  17. Hej..så prøver jeg også lykken hos dig. Jeg er allerede fast læser og der er automatisk link på min side, betyder det så at jeg har 3 lodder??
    Håber jeg vinder!
    KH Mia

    SvarSlet
  18. HEJ. Jeg er på med to lodder. Mvh Maria

    SvarSlet
  19. Jeg er med - 3 lodd takk!!!

    Kh Hilde

    SvarSlet
  20. Uha, det ville være en skøn pakke at vinde! Desværre kan jeg kun deltage med et enkelt lod, men man har jo stadig lov at være heldig;)
    I øvrigt en rigtig fin blog, du har. Jeg er tit inde forbi og blive inspireret.
    katvil

    SvarSlet
  21. 2 lodder herfra :-) det ser lækkert ud!

    SvarSlet
  22. oioioi!! Jeg vil vinne!!! Synes alltid du har så mye fint papir og stoffer. Skulle ønske min samling var så stor:-)

    2 lodder til meg, og tvi tvi!!

    Ha en super dag!!

    SvarSlet
  23. Hej
    Jeg skynder mig at smide 3 lodder i puljen...

    SvarSlet
  24. Uh.. Jeg er helt klart med på 2 lodder. ;)

    Kh Christina

    SvarSlet
  25. jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  26. Skøn Skøn Give away!
    Ville elske at vinde ...Har lige fået min gamle sættekasse af min mor ( har ligget på et loft i 18 år) så kunne godt bruge noget skønt tapet!
    Smider fluks 3 lodder i puljen!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  27. Dette var jo en flott giveaway, klart jeg vil være med.3 lodder til meg.
    Ha en fin dag!!
    Cecilie

    SvarSlet
  28. 3 lodder herfra. Super lækker giwe away!

    SvarSlet
  29. Uhh, det kunne jeg godt bruge! Står og skal til at indrette to børneværelser i vores nye hus, så det ville ikke være dårligt at vinde :)
    Deltager selvfølgelig med 3 lodder :)

    SvarSlet
  30. hei jeg er gjerne med :D
    2 lodder på meg

    SvarSlet
  31. Hvor lækkert!

    Jeg er med på tre lodder og krydser fingre :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  32. Jeg er med med to lodder forelæbig, indtil jeg kommer hjem til egen pc ;)

    SvarSlet
  33. Guf Guf Guf ;-)

    Jeg skal da være med så jeg kan få udvidet min samling fra 15 stykker til lidt flere ;-)))
    Linker lige til dig.
    God Krea dag, de vekslende snebyer indbyder til indesysler og varmedrikke.
    Varme tanker herfra!

    SvarSlet
  34. uhhhh hvor fedt! Jeg er med, med 2 lodder

    SvarSlet
  35. Uhh hvor fint :-) Jeg nupper selvfølgelig 3 lodder :-)
    Kh Tina

    SvarSlet
  36. Jeg har sættekassen, men intet papir, jeg er med på 3 lodder. Fed give away :o)
    Kh Anette.

    SvarSlet
  37. Åh, den vil jeg gerne vinde!
    Jeg er lidt sent kommet med på sættekasse bølgen og ville elske at have nogle af dine skønne papirer at komme i den.
    3 lodder til mig, tak!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  38. Fantastisk give away! Jeg er med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  39. Må da hellere være med på 3 lodder..;)
    Kunne jo være der var lidt nyt i mellem.. Lækker gevinst..
    Kh Anne

    SvarSlet
  40. Hvor er det fint, smider 3 lodder. ;-)

    mvh. Kristiane

    SvarSlet
  41. Jeg vil også være med, 2 lodder til mig.
    Moster Mette

    SvarSlet
  42. yaaah... jeg vil mægtig gerne deltage med hele 3lodder

    Kh. Sara

    SvarSlet
  43. Halløjsa... Jeg er med her med 3 lodder... :o)

    SvarSlet
  44. Uha en lækker give away. Den vil jeg rigtig gerne vinde - er sådan i underskud af tapetstykker:) Er helt sikkert med på 3 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  45. Uh, hvor vil jeg gerne vinde den. Jeg er nemlig håbløst bagefter, og skal først nu i gang med sættekasse ;-)
    3 lodder tak.
    Kh Louise

    SvarSlet
  46. Ja tak til 3 lodder :-) Lækker Give Away. Kh. Mette

    SvarSlet
  47. Hvor fint :)
    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  48. ihh hvor fint - sprit ny blogger prøver at lægge mig ind med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  49. Uhh det ser lækkert ud :) Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  50. Jeg er med - 2 lodder!

    KH
    Mette

    SvarSlet
  51. Ja tak som byder;-) 3 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  52. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  53. Der er ikke noget som gratis tapet (og stof!) der får blogdamerne til at gå amok, ha ha.

    3 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  54. Oioioi! Jeg er med:) Er fast følger allerede, så da blir det 3 lodd på meg!

    SvarSlet
  55. Jeg blir gjerne med på slik skjønn give away!
    2 lodder til meg.
    Kh Siri

    SvarSlet
  56. Jeg deltager med et lod,har mange ideer jeg kunne bruge præmien til.

    SvarSlet
  57. Jeg vil rigtig gerne være med (med to lodder ;-)

    SvarSlet
  58. Wau lige noget for mig ...jeg elsker at lave æsker så det vil være lækkert at vinde dine fine papir. Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  59. Hejsa... Jeg deltager da RIGTIG gerne med 3 lodder - og jeg er endda én af dem der endnu ikke har fået lavet en sætterkasse (men har det på min "to-do liste") Så sådan en flot præmie ville være MEGET velkommen :o)

    SvarSlet
  60. Hejsa :-)

    Her vil jeg sørme også gerne være med! Jeg er allerede fast læser, har også linket og hermed kommenteret. Så 3 lodder tak.

    Du er i øvrigt velkommen på min spritnye blog, til min lige så nye Give away, hvor der står 2 bøger på højkant: "Sommerhusliv hele året" og "Haveglæder".

    (Håber i øvrigt det er ok at nævne det)

    Mvh. June

    SvarSlet
  61. Hejsa,
    vil meget gerne være med med 2 lodder.
    MVH Kristina

    SvarSlet
  62. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  63. Jeg skal da være med på to lodder.

    Fin give away :)

    SvarSlet
  64. Lækker give away.
    Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  65. Neeeej det vil jeg meget gerne vinde :) Jeg hopper i med 3 lodder!
    Du har den dejligste blog. Tak for det.
    Mange hilsner
    Signe

    SvarSlet
  66. 3 lodder til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  67. Åh hvor fint... elsker tapet stykker og kigge på dem... jeg er på med 3 lodder :)

    SvarSlet
  68. Er straks med på 3 lodder:)
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  69. 3 lodder herfra.... Skønne tapeter til min nyindkøbte sættekasse..

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne snuppe to lodder :)

    SvarSlet
  71. Jeg går da for 3 lodder sweetheart.

    SvarSlet
  72. Åh bare det er mig der vinder - jeg har så mange papirideer, men ikke ret meget papir...

    Jeg smidder 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  73. Ja tak...skønne stykker papir...
    God weekend.

    SvarSlet
  74. Dejligt tapet og papir ;o). Jeg smider 3 lodder i puljen. Ha' en god dag.

    SvarSlet
  75. Jeg krydser fingre og er med med to lodder :-)

    SvarSlet
  76. Uh jeg vil så hjertens-gerne være med!
    3 lodder herfra
    /Barbara

    SvarSlet
  77. Mon man har en chance? ;)
    Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  78. Fantastisk - jeg vil gerne deltage med to lodder!
    Mail: kirstenln@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Sikke flotte stykker - lige sådan nogle jeg står og mangler.
    Jeg er med på 3lodder :)

    SvarSlet
  80. Ja også 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  81. Så blev jeg fast læser, selvom jeg nu har kigget med i noget tid=) Så jeg må jo have 2 lodder....

    SvarSlet
  82. Jaaa! Jeg tar 3 lodd, og håper, håper, håper at jeg vinner! Så utrolig morsomt å ha ulikt papir liggende, til settekasser, små esker, kort og dill-dall! Det ønsker jeg meg! ;)

    Håper du får en fiiin helg!

    SvarSlet
  83. Hejsa. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, har tit været forbi og se alle dine flotte kreationer. Er netop ved at oprette min egen blog - så tak for skøn inspiration og håber jeg vinder den fine præmie :o)

    SvarSlet
  84. Hej Christina. Hvor sjovt! Jeg sidder her i Cleveland og overvejer at oprette en blog. Mens jeg surfer rundt ... hov, det ligner én jeg kender!!! Jonathan vil være så glad, når han ser din smilende ansigt på skærmen! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder ... hvis min blog bliver til noget vil jeg give lyd fra mig! Knus, Donna

    SvarSlet
  85. Lækkert! 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  86. For en flott blogg du har. Jeg kom over den når jeg var inne på bloggen hos En fugl i hånden. Kjempeinspirerende blogg. Vil gjerne være med på give away. 3 lodder her. =)

    SvarSlet
  87. Jeg vil rigtig gerne være med. 2 lodder til mig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  88. Så blev jeg fast læser nr. 200!

    Melder mig straks med 2 lodder og håber på at heldet er med mig - skal nemlig igang med ikke mindre end tre sættekasse projekter ;o))

    lang-havemann@mail.dk

    SvarSlet
  89. Super fin give away - den er jeg naturligvis nød til at være med i. Jeg er netop igang med at lave en sættekasse til min store pige og mangler lidt nyt tapet og papir. Jeg er med med 2 lodder :0)

    SvarSlet
  90. Drømme give away :) Jeg er med med 2 lodder. God weekend.
    Kh. Pialouise

    SvarSlet
  91. Jeg vil gjerne være med på give away og tar 2 lodd :o)

    God helg!!

    SvarSlet
  92. Jeg vil rigtig gerne være med, 3 lodder

    SvarSlet
  93. Jeg er rigtig gerne med med 2 lodder og krydser fingre;0)

    SvarSlet
  94. Jeg er med på 3 lodder! Hemmelig skabslæser af KrudtuglensMor springer nu ud!

    Vild med tapeter, men kan ikke finde ud aff hvor i alverden jeg kan få fat i noget-

    SvarSlet
  95. Jeg er gerne med på 2 lodder, tak ;-)

    SvarSlet
  96. Jeg er med på to lodder :-) Jeg glæder mig og krydser fingre. Har netop malet to sættekasser og mangler papir.
    Kh Pia

    SvarSlet
  97. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder! :o)
    Super fin give-away!

    SvarSlet
  98. ÅÅÅÅÅÅ!for en drøm! vil veldig gjerne være med, har ikke blogg selv men legger meg til så da blir det 2 lodder :)
    Janicke

    SvarSlet
  99. Sikke en ny og spændende verden der har åbnet sig for mig her i blog-land. Jeg er inspireret og vil gerne byde ind med 1 lod.

    SvarSlet
  100. hmm er vist ikke helt god til dette. Overstående er skrevet af mig sagde frøen.
    :) Laura (laura_linder@sol.dk)

    SvarSlet
  101. FEEEED giveaway :-)
    2 lodder herfra..

    SvarSlet
  102. Hej super fin blog... fagre nye verden.
    Vil hjertens gerne være med med et lod..
    Mvh. Unna
    rasmusunna@mail.dk

    SvarSlet
  103. Skal til at lave kasser til ting og sager - så jeg kunne godt bruge lidt forskelligt tapet. Jeg smider et lod. Lulle (supersneglen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  104. Daem, en fin give-away!! Jeg er med på 2 lodder!
    Mvh. Sarah

    SvarSlet
  105. Jeg er straks med - elsker tapetrester! 3 lodder til mig tak ;)

    SvarSlet
  106. Jeg er også med, med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  107. Hej igen.. har nu oprettet min egen blog, linker dig og melder mig som fast læser, så 3 lodder i stedet for 1.. Håber jeg vinder.
    Kh. Unna

    SvarSlet
  108. Jeg ved LIGE hvad jeg skal bruge det til - så jeg er da også med på 3 lodder og krydser fingre resten af vinteren! ;o)
    /Marengse

    SvarSlet
  109. Åh, hvor vil jeg gerne vinde denne fantastiske giveaway:)
    Propper 3 lodder i hatten.
    Kh Signe

    SvarSlet
  110. Orv - det er simpelthen bare det skønneste skønne i denne give away..
    Er helt ny i denne verden, så mon jeg skulle have en chance??

    melder mig med 2 lodder... )og krydsede fingre ;-)

    KH Cristina

    SvarSlet
  111. har lige købt 2 gamle sættekasser jeg selv vil tapetsere så det ville være skønt at vinde. med på 2 lodder

    SvarSlet
  112. Dejlig giv away - jeg tager et lod (:

    SvarSlet
  113. Jeg smider tre lodder i og håber meget på at vinde :)

    SvarSlet
  114. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :o) Har lige tilmeldt mig som fast læser og glææder mig til at følge din skønne blog og dig!
    KH Mette

    SvarSlet
  115. Jag vill vara med!
    1 lott till mig. Tack!

    SvarSlet
  116. tar tre lodd! Men tror jeg er fast leser fra før?

    Kom å bli med på min giveaway og konkuranse også. Har akkurat bestemt meg for å være modig å la bloggen vises blandt flere folk - litt moro og litt skummelt ;0)

    SvarSlet
  117. '
    3 lodder til mig tak :D
    Leder febrilsk efter en sættekasse, så jeg kan komme igang !

    SvarSlet
  118. Ih hvor gerne vil jeg ikke lige vinde her, smukt smukt. Kærlig hilsen Tine Kristensen

    SvarSlet
  119. Nu har jeg (endelig) kastet mig ud i denne blogverden - og starter som fast læser på din blog. Så jeg vil gerne have 2 lodder med. :o)

    SvarSlet
  120. 1 lod til mig
    betinabjerg -a- mail.dk
    Betina

    SvarSlet
  121. Vil rigtig gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  122. Lækker giveaway du har. Den er jeg straks med på for jeg er den helt store tapetelsker. Jeg deltager med tre lodder og linker straks til din side.

    /ffluwer

    SvarSlet
  123. Hvor er det bare en lækkerbiksen af en give away! Jeg smider to lodder, da jeg desværre ikke selv har en blog, men blot nyder at følge med i jer andres!! :o)

    SvarSlet
  124. Her bliver jeg simpelthen nød til at være med.
    3 lodder tak.. :o)

    SvarSlet
  125. Ihh hvor lækkert, håber jeg vinder. Skal også i gang med en sætterkasse og har intet papir - ser så fint ud!
    2 lodder herfra...
    Dejlig dag til dig :)
    -Pia

    SvarSlet
  126. Jeg vil meget gerne være med på tre lodder og krydser så alt, hvad der krydses kan for at jeg bliver den heldige vinder :)

    Kh. Charlotte

    SvarSlet
  127. Lekker Giwe Away! Tar 3 lodd jeg da! :)

    SvarSlet
  128. Åhh... sikke nogle skønne ting. Jeg er med
    3 lod til mig

    SvarSlet
  129. Ja jeg er gjerne med på tre lodd!Linker og følger...

    Klem:)

    SvarSlet
  130. super gevinst!!!
    jeg er med med 2 lodd!!!!!!

    SvarSlet
  131. fede sager...jeg må vinde!
    Med på 3 Stk

    SvarSlet
  132. Jeg vil super gerne være med.. Er med på 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  133. Hei. Jeg vil gjerne være med :-) 2 lodd på meg ;-)

    SvarSlet
  134. Jeg vil mægtig gerne være med på 3 lodder. Har meldt mig som læser og linket til egen blog :o)

    SvarSlet
  135. Flot! 1 lod vil jeg gerne väre med på.

    SvarSlet
  136. Åhh vilket fiint pris! Jag vill vara med.... jag tar två lotter och är fast läsare ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  137. Så vakker premie! Jeg er med, kommentar og fast leser:)
    Lisalii

    SvarSlet
  138. Lækker give away - jeg snupper 3 lodder:-)

    SvarSlet
  139. Sikke en dejlig give away :)
    Jeg er med på 2 lodder.
    Go' weekend
    /Lonni

    SvarSlet
  140. Hejsa,
    Jeg er med på 2 lodder, det ser rigtig fint ud! :-)
    Er du ikke sød at fortælle mig hvordan man linker? Er ny herinde..
    Knus fra Barbara

    SvarSlet
  141. Er selvfølgelig med på 3 lodder søde svigerveninde... Håber altså jeg vinder denne gang :)

    SvarSlet
  142. 2 lodder til mig :-)

    kh Stine

    SvarSlet
  143. Super fin giwe away!! Jeg er med!

    med 2 lodder!!

    SvarSlet
  144. Jeg er med! 3 lodd :)

    http://siljesreise.blogg.no/1267296871_jeg_er_med_i_noen_fin.html

    SvarSlet
  145. Yay, jeg vil gerne være med - 3 lodder, tak! :-)

    SvarSlet
  146. 3 lodd! Jeg er med! :)
    http://mmariam.blogg.no/1267304526_konkurranseer_som_jeg.html

    SvarSlet
  147. Skynder mig at smide 2 lodder i:-)

    SvarSlet
  148. Vil kjempegjerne vinne! :)

    2 lodd her, jeg skal legge deg til på følger-listen min as we speak :)

    henrietteh@gmail.com

    SvarSlet
  149. 1 lod her, tak!
    Min datter og jeg HÅBER at vinde, da vi mangler flotte materialer til alle vore genbrugsideer!

    Venlig hilsen Bettina (bbs@post6.tele.dk

    SvarSlet
  150. Jeg vil være med!

    Hege_Anita92@hotmail.com

    SvarSlet
  151. 3 lodd :)

    http://wildebilde.wordpress.com/2010/02/28/konkurranser/

    SvarSlet
  152. 2 lodd fra Norge hvis det er lov. Lekker blogg :)

    SvarSlet
  153. Er helt sikkert med på to lodder - nu må det snart være min tur til at være heldig ;o))

    SvarSlet
  154. Prøver lige med en mail adresse også :o))

    lang-havemann@mail.dk

    SvarSlet
  155. Hej:) Jeg er med på to lodder - håber på jeg vinder, det er ved at være min tur :) Mvh Kamilla

    SvarSlet
  156. orj. var sikker på at jeg havde meldt mig, både som fast læser, og til at være med i denne skønne give-away... Dejligt at jeg lige dobbelt tjekkede, og lige kunne nå at være med..
    Jeg er på med to lodder... :-)

    SvarSlet
  157. Opdagede lige din give away. Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  158. Skynder mig her til sidst at kaste 2 lodder afsted. Ville gerne linke, men det er ved at være sidst på dagen, så det er der vist ingen er ser.

    SvarSlet
  159. Hejsa...Jeg er allerede fast læser, men har ikke deltaget på din give-away..Prøver med 3 lodder, hvis det tæller med når jeg allerede er fast læser.
    Håber jeg har heldet med mig...
    God søndag aften
    KH Mia

    SvarSlet
  160. Er vel litt optimistisk sent ute her, men kaster meg inn i trekningen med to lodd:) Borghild:)

    SvarSlet
  161. Bedre sent enn aldri..:) Vil veldig gjerne være med her Legger meg til som følger om jeg ikke allerede er det:)

    SvarSlet
  162. Ahhh jeg vil også nå at være med...
    Skynder mig at smide 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  163. Kan jeg nå at være med på 3 lodder! I så fald er jeg med!!! Suk en god give away!!

    SvarSlet
  164. Jeg er med her på falderebet (når jeg det??)

    1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  165. uha kan jeg nå det? To lodder til mig :-)

    SvarSlet
  166. Jeg håber på at nå det... med 2 lodder

    SvarSlet
  167. Puljen lukkede desværre præcis 20.00 :) alle lodder er nu skrevet, nu vil jeg lave mig en stor kop kaffe og så få trukket en vinder :)

    SvarSlet