Søg i denne blog

mandag den 1. februar 2010

3 stk. pudebetræk - nu hos nye ejere :)

Før jul tilmeldte jeg en gave-på-vandring-leg hos snublefod :) Dette gik ud på, at jeg ville modtage en gave af hende og så skulle jeg selv udlodde tre gaver til de første tre der ville kommentere på mit indlæg om legen :) Så her i januar fik jeg den dejligste makeup-pung sendt med posten, og så var det min tur til at sende gaver videre!
Fik syet 3 skønne pudebetræk i retro sengebetræk og de gik til:

1) Differentia
2) I Lones fodspor
3) Meilhede

Håber I bliver glade for gaven :) Følg med hos dem hvor der er/vil komme en ny gaveleg hvor de skal sende gaver videre :)

10 kommentarer:

  1. De emmer da bare af forår. Lækkert :)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er de forårs-fine :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, jeg har også lige syet lignende puder. Så sjovt at lave:)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine! Heldige mennesker, som nåede at melde sig først ;)

    SvarSlet
  5. Den pynter så fint i min sofa, og ja, den bringer forår i stuen..

    Min gaveleg, mangler stadig en deltager, så den der er hurtigst og har lyst melder sig bare :)

    SvarSlet
  6. Hej Christina.
    Hvor dejligt at se du har brugt stoffet, som jeg sendte dig.
    Puderne er såååååå fine.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  7. Hej Christina!
    TUSIND TAK for det skønne pudebetræk, der lå og ventede på mig, da jeg endelig havde besejret snedyngerne og kom hjem. Det er så fint! Dog må jeg vente med at tage billeder til imorgen, så det rigtigt kommer til sin ret!
    Rigtig god aften!
    Mette

    SvarSlet
  8. Ej hvor er de bare fine...!!:)
    Ret stor misundelse herfra..

    De papirer jeg skulle bruge til en change away med dig er nu kommet i hus, så du siger bare til, når vi skal change..;)

    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Såå lekre puter! Heldige er eierne av disse :)

    SvarSlet