Søg i denne blog

fredag den 19. februar 2010

Sødeste EG-slå-om med det skønneste stof :)

Så er denne fine slå-om tunika kommet til verden efter Elsebeth Gynthers model! Jeg har endelig fået den inspirerende retro bog, efter at jeg i længe har ønsket mig den (og tilmed byttet mig til mønstre).. men så da jeg stoppede i praktikken, fik jeg et gavekort til en boghandel med tanke at nu skulle jeg have denne mønsterbog! Og hvor jeg dog glæder mig til at få syet en masse derfra! Dette er første projekt :)
Det skønne stof har jeg fået af Karen - ikke dårligt at kende en så inspirerende og dygtig designer!! Dette stof har Minimega designet - men Karen fik aftalen i hus! Hun er for sej :)
Jeg elsker de skønne farver...
For et halvt år siden begyndte jeg at opdage retro stof og dyrere designstof fra udlandet og charmen ved dette, og på det tidspunkt synes jeg det var lidt mere spændende med noget andet stof end det gængse som mange køber og nemt kan få herhjemme... men selvom jeg elsker det spændende i at lede efter stof, så er jeg også helt vild over alle de nye forårsstoffer man kan få i Stof og Stil - for hvor kan de bare være med i flotte mønstre, lækre pasteller og skønne motiver!!! Godt gået!!

8 kommentarer:

  1. Den er virkelig skøn! "Desværre" har jeg kun drenge ellers skulle jeg øve mig i at sy modellen :-)

    SvarSlet
  2. Den er helt fantastisk.

    Jeg har også forkøbt mig i dette stof og er ganske inspireret af dit brug at stoffet.

    FLOT arbejde.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den SKØN :-) Både model og "Karens stof".Tror sørme hende Karen er et scoop for stof & stil.
    Er modellen fra 0-4 år? Jeg har reserveret bogen på biblioteket - igen, men må vist også hellere bare få den købt :-)

    Jeg elsker også udenlandske stoffer - amerikanske, japanske....ja de er bare så fine, men for søren hvor S&S følger fint med. Jeg nyder også deres metervarer :-)

    Glæder mig til at se mere fra din hånd.

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Nydelig kjole!!! Forelsket meg i det stoffet da den nye S&S katalogen kom i posten, og i dag har jeg vært å kjøpt meg noen meter av det :-)
    Kjenner det klør i fingrene mine når jeg ser den flotte kjolen du har laget!!!!

    God helg til deg og dine!

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  5. den er bare fin, lækkert stof :)

    heldigt at kende en så dygtig kreakvinde som karen.

    Kh.Sara

    SvarSlet
  6. Rigtig fint med hækleriet på også!!!
    Jeg så, at du har lave lidt bytning med "Smilehuller", kunne du måske være interesseret i noget af mit, og har du noget til bytning?
    Det skal lige siges, at jeg opdaterer i løbet af weekenden.
    Hej hej

    SvarSlet
  7. Tusind tak for komplimentene!

    Ja den er fra 0-4 år og er super nem :)

    RikkeW; jeg holder lige en stofbytte-pause, men vil gerne vende tilbage til dig hvis det kunne blive aktuelt :)

    SvarSlet