Søg i denne blog

mandag den 15. februar 2010

Valentines-tosomhed og nyt billede :)

I går var min kæreste og jeg på kærestedate. Ja, nogle synes det at valentines date er noget opblæst amerikansk pjat og at man i stedet skal fordele det over hele året...
Men for os var det bare meget tiltrængt at sige "hey, valentines day - lad os SÅ få en barnepige!!"

For det første: Jeg synes det er en dejlig dag!

For det andet: Vi har halvårs dag d. 14 feb. I går var det 4½ år :)

For det tredje: Det var virkelig tiltrængt med en kæreste-se-dybt-i-øjnene-aften!! Efter 14 dage med sygdom på skift og en presset hverdag med barn, ja så var det bare så fedt at sætte tid af til at "nu er det bare os to"! Uden at ha fokus på lille frk. månebarn!

Faster trådte til med få dages varsel (vores engel!) og med gudmor og gudbarn efterladt derhjemme, tog vi på Hereford Beafstouw og derefter ind at se Avatar 3D. En af de største filmoplevelse jeg har haft!
Vi nød sådan at være afsted og vi fjantede som et andet nyforelsket par :o) dejligt!

Nedenunder lige den fantastiske 2. præmie, som jeg vandt i Julies give away før jul. Papirs-uglen! Den er nu kommet i ramme, som jeg har tapeseret med papir, samt givet en baggrund af Rie Elise Larsen papir.

4 kommentarer:

  1. Hvor var det da dejligt, at I besluttede jer for at fejre hinanden. Man har så godt af at fjante sammen...

    Superfin ugle :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god og dejlig beslutning :-)

    SvarSlet
  3. Heldigt med sådan en faster! Som udgangspunkt synes jeg også at Valentines day er noget pjat, men i en travl hverdag med børn er det godt med en reminder engang imellem. Lyder som en dejlig aften!
    Kh. Mette

    SvarSlet